BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 2, 2012

Fragile


Ada masa kadang-kadang tu saya rasa saya tak tahu.
Saya rasa takut nak tidur juga.
Sebab saya nak cepat fikir. fikir. dan fikir terus.

Saya ada banyak benda nak cakap. Yang saya nak buat.
Tapi saya tak tahu nak cakap dengan siapa.

Tak sampai hati nak beritahu tunang. Dia perisau.

Saya tak suka kain baju akad nikah saya.
Tailor salah ikut design. Kain dia dah jadi kembang macam payung.
Saya rasa takut.Baju sanding saya yang future MIL present tu dah diubah ikut design lain juga.
Now saya rasa menyesal. Harap-harap future MIL kecil hati nanti dengan saya nanti.

Waktu ini. Saat ini, saya rasa sangat lah rapuhnya.

:(

3 comments:

  1. wah masalah sgt besar...u nangis dulu..then cube suke baju tu walaupun u x suke..lame2 mesti suke....mesti..u mesti suke jugak baju tu...baju bukan segalanya..al the best sayang ku!

    ReplyDelete
  2. Mina,
    Often apa yang kita nak tak completely kita dapat. Tapi pegang pada kepercayaan, Allah knows best. Mungkin bukan baju yang diidamkan itu yang akan menggembirakan kamu. Apalah nak dibandingkan dengan baju, jika Mina dapat kegembiraan dalam bentuk kemeriahan sanak saudara, rakan-rakan menyambut hidup baru Mina.

    Belajar untuk terima apa yang diberi pada kita, walaupun ia dibawah expectation kita. kadang-kadang, itu sudah cukup utk kita. Percayalah, ada benda lebih baik untuk Mina. Kita kan kena give and take..

    Hati yang redha, gembira akan terpancar pada muka. Waktu tu, baju kita tak berkenan pun akan nampak cantek je pada badan kita.

    Yang kita cari dalam perkahwinan ialah keberkatan Allah. Percayalah, I speak from my own experience. Mungkin waktu ini, tak rasa perfect wedding tu, tapi over the years, akan tiba satu masa, Mina akan bersyukur sangat dengan apa yang Mina ada pada perkahwinan Mina. May the time come quickly for you, my dear.

    *hugs*

    ReplyDelete
  3. Kim: yela. kite kena suke. hehehe..

    Cik Fa: Alhamdulillah. I da mula nk sesuaikan diri. nak adapt kekurangan tu semua dan make the best from em'all. doakan i punya majlis yang berjalan lancar dan most memorable one yeh. i harap juga semua kawan2 i datang, capture gambar banyak2. :)

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com