BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

saya rasa istimewa sebab kamu : terima kasih

saya tak pernah terfikir pun
bahawa ada orang yang kisah untuk membaca blog saya

 dan
tak terlintas juga
bahawa ada orang yang akan perasan
yang saya dah lama tidak blogging

terus terang
baru saya tahu saya ada FAN!
(weeee.. Alhamdulillah)

Above that all

THANK YOU
Because of you, I start writing again.
(with a wide smile on my face oke!)

 THANK YOU
Cos’ now
i just knew that I’m IMPORTANT to some people life
(mana yang baik ikutlah, yang tak baik tu jadikan sempadan)

THANK YOU
Cos’ now
I just knew my ability to inspire you from my writing
(I still wonder how my writing affected you… hehehe)

THANK YOU
KIKIN!

(Tapi kan kenapa u tak ada dalam follower list i ni?)



=)

p/s : saya tuntut janji kamu!

 (ini untuk kikin!)


No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com