BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

i am real

there was a time i thought by acting brave i could put a revenge to those who are breaking my heart 
ya, it works ~ externally.
(dear, you can lie to others but not to yourself.)
been in this situation for quite sometimes.

i pray hard to Allah, begging for HIS mercy to showered me with HIS bless
to fade all of this sorrow away.

Alhamdulillah, Allah berikan saya kawan-kawan
untuk menemani sepanjang jalan menempuh lara
dengan nasihat, dengan kata-kata semangat, dengan kata-kata yang baik-baik
buat saya sedar betapa saya juga hebat, betapa saya juga istimewa
betapa saya juga sama dengan orang lain.
Allah bukan gantikan saya dengan seorang, bukan dua, bukan tiga 
tetapi ramai untuk buka hati dan mengubat jiwa 
supaya tenang menerima.

Alhamdullillah, saya yakin saya lebih kuat berbanding dulu.
dan yang paling penting saya tidak berpura-pura.
the cheering and talkative mina is BACK!

dan sekarang, bila saya kenang-kenang balik
saya boleh ketawa
nasib tiada siapa yang merakam wajah hodoh saya
menangis-nangis akibat sombong dengan takdir saya.

sure kelakar lagi huduh.
=)

kami juga ada berjumpa dan berbicara.
Alhamdulillah, walau ada sedikit ragu sekiranya saya akan gagal mengawal emosi pada awalnya
namun Allah menjadikan semuanya lancar.
kami berbincang persis rakan-rakan. tiada dendam dan tiada marah.
kami serahkan semua pada takdir Allah.
insyaAllah. saya yakin, there's  always something good in every goodbye. 
it is either let it define me, destroy me, or let it strengthen me.

forgiving doesn't make me weak
it proves how strong i am.


thanks for every shoulders for me to cried ya! 



2 comments:

  1. =) Dalam hidup, akan berlaku macam2 hal. Yang baik, yang buruk. Lazimnya, kita jarang belajar dari hal yang menggembirakan, sebab gembira. Tapi, bila hal itu susah, menyedihkan dan menyakitkan, ada satu bahagian dalam diri kita yang akan cuba mengajar kita, betapa ada sesuatu yang perlu kita pelajari dari hal itu.

    and often, those things will show you who you really are. What you are made off.

    Life is beautiful, and a great teacher.

    ReplyDelete
  2. betul. kalau tak kita tak tahu kekuatan kita sebenar.

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com