BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

Dear I Don’t Life In Fairytales, I missed U


agak lama dah tak blogging
alhamdulillah,
dah nak masuk dua bulan lebih kurang
sekarang  aku dah  ‘berjalan semula’

dah boleh terima apa itu pergi
apa itu hilang

Si pemberi nasihat juga
kadang-kadang hanyut tau!

itu bukti kepada hakikat
‘senang cakap dari buat’

bertuah juga blog tidak dijadikan medan ‘tuju-tuju’
=)
bangga dengan diri saya
walau terkadang ada juga melatahnya.

minta maaf, jika dalam keadaan saya yang beremosi saya
menyinggung kamu

walau apa pun, saya cuba tidak sombong dengan takdir saya
saya redha

semoga Allah
permudahkan urusan kita semua, dunia dan akhirat.

p/s:
Jika sesat, cari jalan pulang supaya jangan hilang tidak berarah.
 jika meminta, jangan selain dariNya
dan Jangan juga meminta yang lebih2 dariNya
kerana DIA tahu apa yang kita perlu lebih dari apa yang kita mahu.



(tajuk entry saya tiada kena mengena dengan isi kn? huhuhu)


2 comments:

  1. Ello.. kamu lebih ramai follower dari saya okeh. perasan plak xde orang baca blog dia yeh. hehehe..

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com