BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 5, 2011

saya orang biasa


'aku bukahlah superman, aku juga bisa nangis'
bila saya nangis, saya nangis sampai banjir tahu?

oke2. berbalik kepada penceritaan asal.
saya hanyalah seorang yang biasa-biasa sahaja.
tiada yang lebihnya saya berbanding kamu.

saya sebenarnya masih lagi belajar-belajar
untuk tahu apa yang saya cari. untuk menjadi lebih elok dimata pencipta.

tiada lebihnya saya. kamu kena tahu itu.

mana yang baik, kamu ikut.
mana yang tidak kamu jangan ikut.
tegur saya. betulkan saya juga yeh.
sama-sama kita belajar.

tidak semestinya saya mempunyai kegemaran yang elok kamu terus kata saya baik
kamu silap tu

saya manusia biasa. saya pernah berbuat silap.

apa-apa pon terima kasih.
saya yakin prasangka baik kamu pada saya itu adalah doa bagi saya.

insyaAllah, mana tahu doa awak Allah makbulkan.
 (Jazakallahu khairan)

=)

semua orang boleh menjadi baik.
awak pon boleh.

menjadi baik atau jahat adalah pilihan tau.
tiada yang tengah-tengah.

yang penting jangan zalim pada diri sendiri.
insyaAllah, selagi niat kita baik Allah pasti hulurkan pertolongan.


 

No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com