BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 6, 2011

kenapa awak buat dia macam tu?

sesampai di office tadi
saya diberitahu pemilik parkir reserved di hadapan office itu akan berpindah
dan beliau telah pun mulai mengambil cuti mulai hari ini.

ermm, tiba-tiba rasa sedih.
kesian juge.

bagi saya beliau seorang yang biasa-biasa sahaja
selama saya bekerja di bawah beliau, beliau sedikit pun tidak
pernah menunjukkan sikap tidak bertoleransi beliau pada saya
semuanya baik-baik sahaja
tidak seperti yang selalu digula-gulakan 
bahawa beliau itu ditaktor yang begitu dan begini
 cuma bagi saya beliau hanyalah
seorang yang tegas. sedikit lantang dalam berkata-kata.
dan tengoklah juga siapa beliau kan?
selayaknya beliau bersikap begitu.

terpulanglah pada hati yang gemar menganiaya.
saya yakin Allah Maha mengetahui. semoga Allah membuka hati kamu.

dan pada beliau, semoga sukses di tempat baru dan semoga Allah
permudahkan rezeki dan segala urusan.

sabar yeh.



1 comment:


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com