BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 20, 2011

i wish! i wish! i wish!


my wish list ;


am always dreaming dat one day, i would owned a house with a mini library in it.
(please ignore the bull dog)



saya nak hammock macam ni. sebab saya suka berbuai.
=)



swimming pool yang macam ni juga harus ada nanti.
walau saya takut air. tapi saya sangat suka tengok air. kolam ini akan berada bersebelahan dengan mini library saya yang berdinding kaca itu. hammock saya juga harus disini.
=)



 saya sangat suka menonton talk-show Rachel Ray dan Martha Stewart tu.
maka selalu juga berharap punyai dapur yang sophicated seperti mereka.
so, today i include modern kitchen in my wish list.



walaupun menanam bunga bukanlah kepakaran saya, tetapi bunga adalah kegemaran saya.
moga another half of me nanti sangat suka menanam bunga orangnya.
mini garden is on my wish list!



saya nak beli rumah. kalau boleh saya nak berumahtangga di Putrajaya.
saya sangat suka Putrajaya. =)
saya suka kalau rumah saya banyak dinding kaca.
macam rumah Edward Cullen dalam Twilight tu.

=) 

gambar : ihsan google search.

No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com