BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 19, 2010

tak sama

rindu...
^^
bila tengok gambar-gambar lama
terasa menyesal bila lepaskan ia pergi
 menyesal buat keputusan terburu-buru

memang dia tak pernah janjikan dunia glamour
tapi selalu buat aku gembira

memang dia dulu tak tentu masa
tapi buatkan aku istimewa
aku punya waktu untuk diri sendiri

memang dia dulu memang tak pernah janji nak beri kemewahan
tapi aku boleh kalau aku rajin berusaha

memang dulu aku banyak complaint
sebab aku boleh tahan juga besar kepalanya
tapi seronok bila ada orang dengar

memang .. aku rindu 

i missed everything about PERMATA


i missed my old job, bosses, colleague and everything 


i hardly define job satisfaction since i'm leaving
i left my soul at PERMATA




2 comments:

  1. Mina dah lama kat situ.. kawan2 ramai kat sana... orang kata, kita ditemukan samada untuk kita belajar dari orang itu, atau orang itu belajar dari kita. Dan bila kita berpisah, adalah sebab dua2 pihak dah belajar from each other, so they need to find new people, to keep the cycle goes.

    ReplyDelete
  2. insyaAllah. semoga benar2 ad hikmah yg tersembunyi.

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com