BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 26, 2010

lagu di hati

alhamdulillah
tiada lafaz bagi mengambarkan 
kesyukuran diatas 
rezeki yang Allah berikan kala ini

nyaris aku hilang punca 
bila terasa berat beban dibahu

syukur 
aku lebih kuat kali ini
tidak lagi melatah

15 hari aku diuji 
nyaris-nyaris bertaraf pengganggur 

kalau kita berdoa dan diiringi usaha
insyaAllah
Allah akan berikan jalan

terima kasih mak dan ayah
yang tak putus-putus berdoa

"mak doa kan lah orang dapat keja.."

hehehe..

(aku paksa mak aku doakan aku lepas mak solat..)

sang chenta hati..
terima kasih yang.. i sekuat ini sebab u selalu ada.


kawan-kawan juge
terima kasih atas doa semua.

aku akan terus berusaha
mencari kerja yang lebih baik 

(i dapat keje kontrak je u. tapi sangat lega sekarang ~ i dapat bayar keta, itu.. ini.. servis...bla bla...bills.. dan lain-lain)

yoshhhh!!!

semangat!




4 comments:


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com