BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 22, 2010

saya tak pandai ucap selamat tinggal

semua orang mesti suka 
kalau diri kita diraikan dalam majlis perpisahan


tapi aku tidak

nak beritahu 
lagikan payah

ini kan pula nak bermajlis bagai

pada kawan-kawan yang terasa
aku minta maaf
semoga kita akan jumpa lagi
sebab aku bukan pergi mana pun
kita akan jumpa balik nanti

RINDU itu pasti...
^^

minta maaf segala khilaf,

jaga diri dan keep in touch ya!


p/s: aku kan suka touching.. takot menangis pulak nanti. sebab tu aku tak mahu cakap selamat tinggal. tapi yang pasti semua akan tetap kekal di hati.




with bunch of hugs and kisses...
mina (akak, cik mina, cikgu, kak mim, kak min) is leaving..

assalammualaikum. 



No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com