BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 3, 2012

Kawan saya kata

saya gelak walau agak terkejut.

last sunday, saya dan salah seorang bff yang masih solo secara tak sengaja telah berdating. kami ke Melaka (tu yang tak tersengaja juga ke PADINI sale. tak semena-mena dapat jeans with 70% off.)

kembali ke cerita asal. kami dah lama. sangat-sangat dah lama tak keluar berdua. selalunya kami buat semua-semuanya in group. makan. hang-out and etc semua ramai-ramai. tapi hari ni lain. kami berdua je.

dan tiba-tiba kawan saya kata ini
"saya suka kalau jumpa awak luar waktu kerja. sebab awak lebih natural."

kawan saya wartawan. i used to meet her often waktu saya masih berkhidmat di Kementerian Pelancongan dulu.

"saya rasa sama je kot wak"

"tak, awak kalo tengah kerja. cara awak cakap... lain. cara awak tegur orang pon lain"

tapi hari ni, Fatima my office's colleague  kata, one of HEP staff is getting scared of me selepas saya dan dia meeting last Thursday. Am I that much scary?

i should have quitting my job long ago. doing something that i don't like has caused me lots of tense. HAHAHA


tadaaa..... introducing Kim Possibble. kawan saya!
p/s: wak, tq sebab teman saya! hugs.

No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com