BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 14, 2011

Zahiril Adzim


broadband demam sepanjang minggu
grrr ~
 ada connection problem menurut kata si perunding rangkaiannya tadi. 
sekarang sudah baik. sudah jumpa DR.
yeay! 
  sepertinya idea-idea menulis pada minggu lalu juga habis pergi macam tu sahaja.
pasti kamu kata, kenapa tidak di catit dimana-mana?. kan senang?
saya saje tak mau.
kerana pada saya, penulisan kali pertama itu adalah apa yang dari HATI.

malangnya hari ini saya tiada apa yang hendak ditulis.
kerana idea yang pergi belom kiranya mahu kembali.
wink*
jadinya semenjak petang tadi saya berjalan-jalan di blog-blog orang

membaca
tergelak
tak kurang rasa teruja
rasa merapu pon ada juga kadang-kadang tu

tapi bila saya stop di blog Zahiril Adzim, saya suka.
bukan sebab dia seorang artis, tapi kerana penulisanya menarik.

sekian. terima kasih. saya nak cakap tu je.

=)



gambar ini saya curi dari : http://zahiriladzim.blogspot.com



No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com