BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 4, 2011

why you are so wanted to be me? a cliché.


the first thing that i bear in mind when i'm about to write this ~ things happened because Allah wanted it to be happened.

so adik, kamu please grown up. dah sampai masanya kamu menjadi diri kamu.
jangan takut dengan bayang-bayang saya.
kerana saya tidak pernah pun menganggu kamu.

kenapa kamu perlu menjadi saya?
bercakap cara saya?
menulis cara saya?

kenapa kamu serba serbinya mahu seperti saya?
adil dan jujurlah pada diri sendiri.

berilah dia peluang mengenali kamu yang sebenar dengan cara kamu.
jangan biarkan dia terperangkap dalam bayang-bayang saya dalam diri kamu.

saya doakan yang terbaik untuk kamu berdua.
semoga kekal ke akhir usia.

saya bukan hendak menjadi malaikat. tapi saya yakin dengan janji Allah.

jangan takut dengan saya yeh.



3 comments:

  1. satu je, kita tak perlu jadi orang lain. kalo benar dia jodoh kita, buruk mana pon kita dia mesti selalu ada.

    tapi kalo dia bukan jodoh kita, dia tetap akan pergi.

    lama mana kita mampu berpura-pura menjadi org lain? lambat-laun akan ketahuan juga.

    wish u all d best dik.

    ReplyDelete
  2. saye pon nak jd awak sbnrnye...nak jd sebaik awak,,,,sesabar awak..sekuat awak...jd awak mmg best,,, :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com