BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 21, 2011

Tua

saya rasa saya tua bila :-

1. saya mess up 
dengan macam-macam password2 dalam hidup saya.
mana password gmailnya, mana password yahoo mailnya, atms lagi, etc etc..

2. bila kawan-kawan saya dah beranak pinak
       dan saya bahasakan diri saya 'aunty Mina'

3. bila saya pergi ke majlis-majlis rasmi atau mesyuarat
      saya akan di greet sebagai Puan.

4. bila saya tahu
betapa banyaknya tanggungjawab saya. 
kalau masa sekolah dulu,
tak perlu fikir installment kereta, roadtax, house bills, etc 

5. bila kanak-kanak datang ke kedai kueh mak saya
mereka akan cakap 'acik nak kue ni'
 
6. bila saya sudah serba salah 
untuk memilih Disney Channel atau Talk Show.
the toughest decision i tell u. 
aiyokk.   

7. bila i started talk like an adult now. wahaha..
semua kena serius, formal dan ada makna.
kadang-kadang i feel awkward bila jumpa kawan sekolah.
saya keliru.  
to be me yang full of fun atau the serious me.

8. saya rasa tua juga bila
orang-orang tua sahaja yang bekerja sama-sama dengan saya. 
hehehe.. 



1 comment:

  1. I love seeing old couple too! Ada orang lagi tua la mina. haha. jangan risau.

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com