BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15, 2010

itu najib ini mina

nescafe
itu dia
limau suam, sirap ais, teh o'
itu aku

ubat gigi darlie
itu dia punya
ubat gigi colgate
yang itu aku punya

senyap dan banyak senyum
tu dia tu
cakap tak henti2
yang itu baru aku..

yang suka tengok movie cerita fiksyen
itu dia
yang melopong tengok cartoon tu
aku ^^

yang banyak beralah, lembut hati
itu pon dia jugak
yang keras kepala, keras hati 
tu.. aku

yang tak garang tu dia
yang garang tu aku laa..

yang suka cycling tu dia
yang suka jalan tak naik basikal tu aku..
(tak larat nak kayuh mountain bike)

yang selalu lambat
tu dia tu
yang cepat ikut jam jepun tu 
aku

yang cermat tu dia
yang main hentam je buat semua benda
tu aku

yang mengada-ngada tu aku
yang tukang hadapnya dia..

hahahaha..



thank you for never giving up on me..

we might be so different in many ways
but we're together. to complete each other.

insyaAllah.

No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com