BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 14, 2012

Poligami.

Berani?
Saya beritahu tunang saya. saya tak menghalang poligami.
Bukan saya tak sayang dia. saya beritahu dia sekiranya satu hari nanti, itu adalah ujian kepada kami kelak.
(yelah, kadang-kadang kita kena beritahu pendirian kita pada orang sebelum terlambat. takut nanti berlaku perkara yang tidak-tidak..  jadi sebelum apa-apa berlaku biar dia tahu.)

Tapi syaratnya, dia yang beritahu saya. bukan juga kerana saya tahu kerana perbuatan yang tidak baik di belakang saya.

Taman Botani dengan En. Petunang, Sabtu 11 Februari 2012.

1 comment:

  1. hai macam2 korang ni...hehe..tapi ape2 pon bagus kalau berterus terang..bagi terang ape yg samar2 kan..jadi xde la makan hati kemudian hari!!

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com