BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 3, 2012

Kasih sayang


saya sayang keluarga saya.
saya tak pernah tahu samada mereka tahu atau tidak. 

"Family saya family angin. Ada angin taufan, ada ribut, ada monsun. Semualah. Nasib baik saya ni angin sepoi-sepoi bahse je."  - Afrah Zaini.

sejak saya baca wall post di facebook seorang kawan.
saya terfikir-fikir saya ni angin apa?

saya suka menyakat semua ahli keluarga saya.
saya suka menjaga ayah di hospital.
saya suka tolong mak saya.
saya berbual-bual dengan adik saya.

tapi 
kadang-kadang saya tak suka bila mereka bergurau dengan saya.
kadang-kadang saya annoyed bila ayah terlalu bergantung dengan saya. ya, saya tahu dia sakit.
kadang-kadang saya ada rasa marah dengan mak saya. saya mudah terasa hati dengan mak saya.
kadang-kadang saya lebih suka diam dari bercakap dengan mereka.


kepala angin barangkali. 





1 comment:


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com