BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 13, 2011

jangan tulis lagi


kelmarin saya terbaca wall post di twitter seorang 
sahabat. kamu tahu, kamu buat saya menangis. saya emosi.
dan terus balik awal dari ofis.

tulisan kamu memang betul-betul meruntun jiwa saya
sebak, sampai saya dapat rasa apa yang kamu rasa

saya betul-betul tak tahu apa cara yang saya boleh bantu kamu

tapi yakinlah, kamu ialah orang yang kuat
sangat kuat..
yakin, Allah tidak pernah turunkan ujian yang tidak-tidak pada hambaNYA
yakinlah, kamu itu orang yang istimewa
kamu kuat sebab tu ujian ni turun pada kamu.

doa saya, semoga Allah gantikan lara hati kamu dengan seribu kali kebaikan
kesedihan kamu dengan seribu kali kegembiraan ketika bertemuNYA kelak

ya Allah, Engkau ampunkanlah dia diatas kesilapannya yang lalu
jadikan dia seorang hambaMU yang sentiasa bersyukur
hindarkanlah perasaan sedih dari dirinya ya Rabb
berikan dia kegembiraan dan buangkan duka dari hatinya ya Allah.

saya sayang kamu. sila kuat. dan segera pulang kepada kami semua.
sebagai kamu yang saya kenal 10 tahun dulu.

saya tak akan paksa kamu. tapi saya akan selalu tunggu.
saya sayang kamu.



No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com