BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 22, 2011

terapi cara saya


saya tak pasti bila saya bermula, tapi setiap kali rasa ada sesuatu biasanya saya akan menulis.
setiap kali selepas menulis 
saya rasa lega.


saya membaca.
cuma lewat kebelakangan ini saya gemar membaca artikel berbentuk keagamaan. terasa mungkin ini cara Allah bercakap dengan saya.

kawan-kawan.
saya suka bercerita dengan kawan-kawan rapat saya
tentang apa yang saya rasa.
kawan-kawan saya adalah pendengar yang terbaik.



seorang sepupu pesan,
supaya amalkan zikir, solat sunat dan 
banyakkan mengaji Al-Quran.

p/s : saya seorang yang selalu emo. ^^
kadang-kadang saya pun tak faham.
sekejap saya adalah orang yang paling kuat.
dan sekejap lagi saya adalah
orang yang paling rapuh. sigh*

2 comments:

  1. Saya pun begitu juga. =) kamu hebat okey. Walau apa pun.

    ReplyDelete
  2. kawan-kawan saya yang hebat sebenarnya. itu kamu! Jazakallah! =)

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com