BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 13, 2011

jangan cabar saya

wah, garang kan tajuk entry saya?
sebenarnya cerita yang hendak saya beritahu tidak lah segagah mana pun
tajuk sahaja yang lebih.. hehehe

hendak dijadikan cerita, pada rabu lepas, 9 Mac 2011
saya dengan tidak penuh glamour telah diminta mengiringi cik pengarah saya
untuk berada di majlis lawatan kerja Menteri Besar dan Majlis Perasmian Homestay Kuala Klawang

setibanya di sana, saya hanya menyibukkan diri untuk berada dimana yang patut dan ketika saya leka menyibukkan diri melawat booth homestay
tiba-tiba "min, cik Ad (pengarah) cari kau"
saya "me? kenapa?"
"dia ada task untuk kau, dan dia insist tak nak orang lain buat. dia nak kau yang buat"
oowh, cik pengarah saya suruh saya untuk usher Dato' Seri Utama untuk Majlis Perasmian tu.
saya cakap ok.

sebenarnya kalau kamu kenal saya in-person, saya seorang yang sangat-sangat tidak boleh untuk berada di  hadapan khalayak  kerana saya cepat nervous. 
(saya tak boleh jadi centre of attention, nanti saya menggigil)
dan andai kamu tahu betapa en. fahmy dan en. azrin sedaya upaya menemani saya ketika itu 
memberi semangat.  
pasti kamu juga kamu akan ketawa. setiap lima saat they check on me.
padahal saya relaks sahaja. 
(hahahaha)

alhamdulillah. everything went well on dat day. and i just checked on MB's facebook. 
gambar saya ada di sana u!

i'm proud of me.
saya dah tak takut! weeee...

 
sesi kedua selepas upacara perasmian homestay. 
upacara tandatangan selepas menanam pokok sempena kempen
1 Malaysia Green, 1 Malaysia Clean.
p/s: sungguh tidak glamour baju saya.

2 comments:

  1. hahaha, serta merta I teringat masa kita nak gi beli breakfast, terrrlanggar lampu merah, polis tahan kita. gigil2 kan, sampai terpaksa tukar driver. hehehe... sesungguhnya, I miss you, cik mina!

    ReplyDelete
  2. cik fa! ingat sangat2 dat moment. even sampai sekarang kalo i lalu semula tempat tu i boleh cerita semula kat org sebelah i. (walau berpuluh2 kali dah i cerita)

    i ingat lagi! i gigil2. nasib x pengsan. nasib u ad dengan i, kalo x balik dgn kereta peronda i.huhuhu

    miss u more cik fa! hugs.

    p/s : love u too.

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com