BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 25, 2010

what is your biggest No! No!

bila bercakap fasal 'biggest No! No!' saya yakin setiap orang mesti ada sekurang-kurangnya satu benda yang kita tidak suka orang lain buat pada kita. well, as for me i have more than one big No! No!...huhuhu.. here are my 
5 Biggest NO! NO!

big NO! NO! saya yang pertama ialah
JANGAN GANGGU TIDUR SAYA
kenapa? sebab tindakan tersebut boleh merubah segala mood yang baik pada
hari tersebut secara keseluruhannya. dan boleh buat saya stress kerana tune untuk tido semula telah hilang. 


big NO! NO! yang kedua pula ialah 
SCANDALICIOUS
saya tidak berminat untuk mendengar kemurahan hati teman-teman skandal kamu. selain itu juga tiada kebaikan yang saya dapat lihat dari kamu selain kamu membuatkan saya lebih menghakimi kamu sebagai seseorang yang menggunakan kebaikan orang lain untuk kesenangan kamu sahaja.
saya ANTI skandal.
big NO! NO! yang ketiga
tup.. tap.. tup.. tap.. CHANNEL TV
sangat-sangatlah menjengkelkan.tolonglah ea.terutama sekali bila saya tertinggal sambungan rancangan yang saya tonton disebabkan kegemaran kamu yang sangat menjengkelkan itu.


big NO! NO! yang keempat 
BERSELERAK
sila atur tempat kamu supaya kemas. saya tau itu tempat kamu.barang kamu.work sation kamu.ruang kamu. tapi sila buang sampah di tempat yang sepatutnya. bukan ditepi tong sampah.bukan diatas meja..mug pon,bekas2 makanan pon jangan lah tunggu sampai berkerak kot... grrrrr....


big NO! NO! yang kelima 
KONSENTRASI
dilarang sama sekali bercakap, menelefon, menegur atau bertanya-tanya semasa saya kusyuk membaca, kusyuk menonton dan ketika saya berhempas pulas memerah otak membuat kerja-kerja saya. kerana ianya sangat mengganggu. :)


i've done my '5 biggest NO! NO!' and i want to know wat is urs too. i hope to understand u better. feel free to list them on my comment. tQ. 






No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com