BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 26, 2010

saya tertinggal kah?

ntah kenapa sejak kebelakangan ni asyik tertinggal je.. erm.
kalau dulu kawan2 lain dah bergelar graduan. aku di semester satu. bertatih memahami itu dan ini..
kawan2 lain dah berkerjaya. aku baru sibuk duk print resume.
isi kerja kosong sana dan sini.
tak apa... perlahan2 yer aminah.

dulu kami berlapan, tapi lepas tu tinggal tujuh. lepas tu tinggal lagi enam.
dari 6, kami sama-sama. kemana  saja. buat ap sahaja.
bergelak, berduka pon sama2. 


 

 masa berlalu. kami mengikut haluan masing. kami dimana-mana. di utara juga di selatan dengan satu tujuan untuk bergelar graduan.
aku jugak yang paling jauh... dari Petaling Jaya landing pulak nun di daerah Sintok jauh ke utara..sorang2 pulak tu. ermm, aku lagi? tak apa.. aminah kan kuat.


           
jeng..jeng.. kawan-kawan dah  melangkah setapak lagi.
 afath kawen dulu u'olls!
she is now blessed with a handsome prince and a princess.



setahun lepas afath kawen, tomok pulak ikut jejak.
kawen dengan orang johor u.


then, december last year, it was fadhil's turn.


 ain dan khatib yang bermula dengan cinta monyet pon dan bertunang.
:)


 few days before ramadhan, alan's getting engaged.


huhuhu... confirmed. aku memang kena tinggal ni. kan?










3 comments:

  1. Your time will come. Orang kata, saving the best for last.

    ReplyDelete
  2. ilek la minah.. aku pon x tunang+kawin g hahaha

    ko x lama g tu minah...

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com