BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 19, 2012

Persiapan

Early in this months, En. Petunang has brought me to shopping! 
yippie! sebabnya bukan sebab dapat shopping tu.
Tapi saya pergi shopping dengan orang yang paling mudah.

Jadinya, Alhamdulillah. setakat ini hampir kesemua barang hantaran telah pun di beli.
Cumanya sepasang jam tangan dan cincin untuk En. bakal suami yang masih belum dibeli. 

Petunang saya seorang yang tidak banyak ragamnya. cuma dia agak particular dengan apa yang hendak dia beli. dia agak cerewet dari segi kualiti dan jenama. which, am not used to.

Tapi mujur dia faham saya. he is the one who do the shopping while am the one who sit and say yes or no.

Perhiasan bilik tidur di rumah saya juga semuanya juga dipilih oleh Encik Petunang. hebatkan? saya punya petunang yang punya minat mendekorasi dan kaki shopping. selain kaki makan. dan juga kaki berjalan.

saya tukang ikot. 

yippie!

pi dot es: saya amat mengesyorkan Johor Premium Outlet kepada semua pasangan yang bakal berkahwin yeh. kerana amatlah berbaloi untuk beli barangan hantaran disini yang sebenarnya murah berbanding harga pasaran di Kuala Lumpur. contoh nyata, Cadar Katil yang berharga 200++ disini dijual dengan harga RM 500++ di Kuala Lumpur. so does BodyShop Brands dan barangan lain ya. berbaloi anda kesini.

Makanan di food court nyer juga adalah lebih murah dari yang dijual di KLCC dan Mid Valley.

Kadar parkir adalah sebanyak RM 3.00 sehari suntuk berbanding RM 18.00 untuk 5 jam di Menara CIMB bersebelahan SOGO tu.

Membeli belah disini kadang-kadang membuatkan saya terasa macam ada personal shopping assistant. mereka tak lokek membantu dan menasihati anda untuk mendapatkan kadar potongan yang lebih banyak.

Sekian.

ehh..tips: sila update hari di mana JPO ada sales. untuk shopping yang worth tu yeh. salah satu cara ialah dengan LIKE facebook JPO.


  Muka bahagia saya dan petunang serius saya. ngee...



2 comments:


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com