BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 20, 2012

Mak Andam Oshem saya.

Ini adalah paling rumit sebenarnya.
Kawan-kawan rapat tak setuju saya hired mak andam yang ini.
Tapi saya yakin dengan kata hati.

hahaha.. saya bereksperimen. (adalah sangat malas berjalan kesana kesini mencari mak andam. yang berkenan pulak adalah tidak available pada tarikh berkenaan).

Tema pada hari berkenaan, insyaAllah adalah hijau untuk persandingan dan putih untuk nikahnya.

Seorang kawan rapat berhasrat untuk sponsor baju nikah. tapi saya kena fikir dua kali. terlalu mahal untuk majlis kecil saya. Saya kata, terima kasih kakak, tapi takpa saya cari dulu yeh. Orang-orang yang baik hari selalu ada di mana-mana kan?

Nak jumpa tailor lagi seminggu. design baju masih saya tak tahu. boleh?



No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com