BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 20, 2011

Tunang Saya

Dia telah menjadi sangat lainnya bila dia

sekarang suka kalau kami berpakaian sedondon. especially bila nak pegi rumah orang kahwin.

sekarang dia suka sms tulis I LOVE U SO MUCH instead i love u dan kadang-kadang I LOVE U MORE SAYANG atau ABANG CINTAKAN SAYANG SANGAT. ini sangat hairan sebab dah dekat 6 tahun, baru sekarang tiba-tiba dia suka tulis sms macam ni. 

sekarang dia sangat dan amat extra concerned tentang saya, which saya suka. saya sekarang wajib melaporkan waktu tibanya saya di rumah selepas pulang dari pejabat setiap hari atau dia akan merajuk sikit plus misscalled yang sangat banyak nanti. dia sudah bersikap vice versa!

sekarang dia telah menjadi seorang yang sangat serius. terutamanya dalam merancang. berbincang dan juga ada mengambil nota mengenai perkara-perkara penting untuk hari bahagia kami. dia nampak matang dan serius.(perkara yang membuatkan saya paling rasa terharu!)

saya tak pernah tahu dia sebenarnya kisah atas semua nama panggilan saya padanya. dia akan tanya bila saya dah tak panggil.

sekarang dia bangun pagi sendiri. tekun dan mula komited juga pada kerjanya. 

terima kasih mak (my future mother in law) for raised up a such wonderful gentleman.

semoga jodoh saya tetap dengannya hingga akhir hayat.
amin.



3 comments:

  1. anda cukup bertuah..hahaha..

    tunang i terbalik/songsang dr tunang anda ye..hihihi..

    ape2 pun i bersyukur :p

    ReplyDelete
  2. weee! nice to hear that.
    dan cake itu, saya nak tiru utk birthday Lana tahun depan. hehe.

    ReplyDelete
  3. terharu bace post ko kali ni..harap cinta sampai hujung nyawa..amin(jgn time cintun je semangat camni..hehe)en suami..oo en suami...hehe

    ReplyDelete


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com