BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 18, 2011

saya tak tahu!


hari ni doa saya dimakbulkan Allah bulat-bulat.
saya harapkan hari ini saya tiada lagi marah.

lalu saya kata - hanya cas positif sahaja yang akan ada dekat dengan saya hari ini.

lega.
dia hanya muncul depan saya untuk beberapa saat dalam satu-satu ketika sahaja.

syukurnya saya rasa.

kerana tiada rasa meluat kerana tidak mendengar satu apa kisah riak darinya.

semoga hari-hari saya selalu begini.

tiada marah!


*kamu tahu, tak perlu susah-susah nak beritahu orang,
apa pangkat kamu
apa hebatnya kamu
people can see
people will judge

hanya tin kosong sahaja yang berbunyi
pusing belakang dan belajar yeh.

*note to self juga. semoga Allah tidak membolak-balikkan hati.

No comments:

Post a Comment


Opick - Allah Ya Nur Mp3
Musicaddict.com